Zwroty i reklamacje1
WARUNKI ZWROTÓW I WYMIANY:
 
1. Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania/odbioru produktu.
 
2. Zwracany produkt musi być kompletny w metki i nie może nosić cech użytkowania innego niż w granicach zwykłego zarządu rzeczą (umożliwiającego zapoznanie się z jego właściwościami).
 
3. Zwrot należności z powodu odstąpienia od umowy następuje w terminie 14 dni od otrzymania zwracanego produktu przez Sprzedającego.  Kupujący jest zobowiązany  wskazać nr konta bankowego do zwrotu należności.  Nie zwracamy kosztów odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedającego z tytułu odstąpienia od umowy 
 
4. W przypadku odstąpienia od  umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas. (tj. koszt produktów+najtańszy koszt wysyłki dostępny w sklepie)
 
5. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
 
6. Kupujący ma prawo do wymiany produktu w terminie 7 dni kalendarzowych od otrzymania produktu pod warunkiem że:
-  wymieniany produkt jest nowy, nie używany, z kompletem metek i innych dodatków (jeśli takie posiadał) 
- koszty wymiany ponosi Kupujący
- Kupujący przed wymianą produktu zobowiązany jest zabezpieczyć produkt przed uszkodzeniem w czasie transportu do Sprzedającego 
-Wymiany można dokonać tylko w ramach wariantu tego samego produktu na inny rozmiar i kolor w tej samej cenie.
-W przypadku wymiany produktu na inny produkt, należy dokonać zwrotu i ponownie dokonać zakupu.
 
WARUNKI REKLAMACJI: 
 
Reklamacje z tytułu gwarancji będą uwzględniane jedynie w przypadku zachowania zasad użytkowania, konserwacji i czyszczenia towarów  określonego na dokumentach i metkach załączonych do produktów i/lub określonych w opisie aukcji. Prosimy o uważne zapoznanie się z tymi informacjami.
 
W przypadku stwierdzenia wady w pierwszej kolejności  należy powiadomić nas o zgłoszeniu drogą mailową na adres: viviera.shop@wp.pl
 
PO OTRZYMANIU ZGŁOSZENIA SKONTAKTUJEMY SIĘ W CIĄGU 24H W CELU USTALENIA DALSZYCH DZIAŁAŃ. 
 
 
 
 
Kupujący jest zobowiązany do poinformowania sprzedawcy o reklamacji i dołączenia opisu wady produktu i preferowanym sposobie rozwiązania reklamacji w przypadku uznania go za wadliwy.
 
 
 

PAMIĘTAJ:

  • Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko. Dlatego wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera, a w ostateczności – nadaj paczkę z tzw. potwierdzeniem nadania.
  • Nie odbieramy paczek pobraniowych – nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl