Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
1. Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania/odbioru produktu.
2. Zwracany produkt musi być kompletny w metki i nie może nosić cech użytkowania innego niż w granicach zwykłego zarządu rzeczą (umożliwiającego zapoznanie się z jego właściwościami).
3. Zwrot należności z powodu odstąpienia od umowy następuje w terminie 14 dni od otrzymania zwracanego produktu przez Sprzedającego. Kupujący jest zobowiązany wskazać nr konta bankowego do zwrotu należności. Nie zwracamy kosztów odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedającego z tytułu odstąpienia od umowy
4. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas. (tj. koszt produktów+najtańszy koszt wysyłki dostępny w sklepie)
5. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
6. Kupujący ma prawo do wymiany produktu w terminie 7 dni kalendarzowych od otrzymania produktu pod warunkiem że:
- wymieniany produkt jest nowy, nie używany, z kompletem metek i innych dodatków (jeśli takie posiadał)
- koszty wymiany ponosi Kupujący
- Kupujący przed wymianą produktu zobowiązany jest zabezpieczyć produkt przed uszkodzeniem w czasie transportu do Sprzedającego
-Wymiany można dokonać tylko w ramach wariantu tego samego produktu na inny rozmiar i kolor w tej samej cenie.
-W przypadku wymiany produktu na inny produkt, należy dokonać zwrotu i ponownie dokonać zakupu.
WARUNKI REKLAMACJI:
Reklamacje z tytułu gwarancji będą uwzględniane jedynie w przypadku zachowania zasad użytkowania, konserwacji i czyszczenia towarów określonego na dokumentach i metkach załączonych do produktów i/lub określonych w opisie aukcji. Prosimy o uważne zapoznanie się z tymi informacjami.
W przypadku stwierdzenia wady w pierwszej kolejności należy powiadomić nas o zgłoszeniu drogą mailową na adres: sklep@stylowe-dziecko.pl
PO OTRZYMANIU ZGŁOSZENIA SKONTAKTUJEMY SIĘ W CIĄGU 24H W CELU USTALENIA DALSZYCH DZIAŁAŃ.
Kupujący jest zobowiązany do poinformowania sprzedawcy o reklamacji i dołączenia opisu wady produktu i preferowanym sposobie rozwiązania reklamacji w przypadku uznania go za wadliwy.
PAMIĘTAJ:
Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko. Dlatego wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera, a w ostateczności – nadaj paczkę z tzw. potwierdzeniem nadania.
Nie odbieramy paczek pobraniowych – nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.